fbpx

Marketinges
munkatárs


(PPC és Analitika)

Mutasd meg mire vagy képes, mint elemző, egy olyan cégnél, ahol látják és megbecsülik az érdemeidet.

A Jobtain HR szolgáltató Kft. egy közel húsz éve alapított, száz százalékban magyar tulajdonban álló munkaerő-kölcsönző cég. Elsősorban kékgalléros toborzással foglalkozunk, vagyis alacsonyabb iskolai végzettségű dolgozóknak ill. szakmunkásoknak segítünk elhelyezkedni nagy múltú, akár világhírű (pl. Fornetti, Electrolux, Samsung, Flex), cégeknél. A marketing csapatunknak két irányú épp emiatt a feladatköre: éppúgy meg kell szólítanunk az álláskeresőket (B2C), ahogy a cég- és HR vezetőket is (B2B). Ehhez több weboldal, Social oldalak (Fb, Insta, LinkedIN, YT) és Facebook csoportok, Facebook és Google Ads hirdetési fiókok, és a mérésekhez szükséges alapvető platformok (Search Console, Google Analytics, illetve GTM révén bármi amit szeretnénk) állnak rendelkezésre. Sajnos, megfelelő létszám és szakértelem hiányában eddig mindezen területeken csak felszínes tevékenységet végeztünk, ezért is van szükségünk valakire, aki mágusa a számoknak és nem csak érteni és összegezni tudja az eredményeket, hanem optimalizálás útján javítani is.

Mik lesznek a feladataid?

Webanalitika

A cégünknek több weboldala is van, sőt, ha Te azt mondod, hogy még több kell, akkor az sem akadály. Minden oldalhoz tartozik Google Analytics fiók (egyelőre csak UA, de ha Neked a GA4 jobb lenne, akkor azon sem veszünk össze). Hőtérkép nincs, de nem elvi okokból, és bármilyen más eszközökre is nyitottak vagyunk, hogy weboldalaink a lehető legjobban hasítsanak.

Social oldalak és csoportok

A tartalmak gyártása elsősorban az erre szakosodott kolléga dolga lesz, vele kellene majd együttműködnöd, hogy a számok alapján Te hol mit látsz. Nem tagadjuk persze, hogy ha a content-es kolléga épp beteg, akkor majd ki kellene tenned egy-egy bejegyzést, hogy ne álljon meg az élet, de nem ez lesz a fő prior a munkádban.

PPC kampányok

Facebook Ads és Google Ads kampányaink is vannak. Nem mondjuk, hogy a leghatékonyabbak, de a saját erőnkből ennyit tudtunk tenni. Szeretnénk, ha Te átnéznéd a fiókokat, ha nem jók, akkor újragondolnád a struktúrájukat, akár a konverziós eseményeket is, beállítanád a kampányokat. Szeretnénk ha egy hirdetéscsoportba nem csak egy hirdetés kerülne és híve lennél az A/B tesztelésnek is. 

Folyamat ellenőrzés

Mind a toborzás-kiválasztás, mind az értékesítés egy összetett, több munkacsoportot is érintő folyamat. Sok lépés történik, amíg egy konverzióból valós munkavállaló vagy partner lesz. A Te egyik feladatod lesz kinyomozni, ha a marketingcsapat által szerzett álláskeresők/partnerjelöltek nagy többségben nem jutnak el a szerződésig.

Riportálás

Ahol számokat kell vizsgálni, ott értelemszerűen megkerülhetetlen az eredmények és következtetések rögzítése és vezetőknek való bemutatása. Fontos, hogy ne csak megnézni és megérteni tudd a számokat, hanem lásd az összefüggéseket és ezekről – ha kell, akkor laikusok nyelvén  – tudj beszélni közvetlen vezetődnek, aki majd a felsővezetőséget fogja tájékoztatni. 

Tanácsadás

Mivel nagyon fontos szereped lesz, ezért muszáj nyitott gondolkodásúnak és proaktívnak lenned. Nem elég csak azt elmondanod, hogy “ez így nem jó”, de tudj is javaslatot tenni, ötletekkel előállni az optimalizálást illetően. Adj támpontokat a content-es kollégának, a vezetődnek, vagy akár a marketingcsapattal kooperáló társcsapatoknak (pl. toborzók)

KIT KERESÜNK?

Téged, ha van:

van rutinod a Google Analytics (UA, GA4) használatában és PPC kampányok (Google Ads, Fb Ads) kezelésében

jól használod az Excelt és nem bánod ha ezt az idejétmúlt programot Google Sheets-re kell leváltanod

a véredben van a rendszerben való gondolkodás és nem elégedsz meg egy-egy számadattal, hanem az összképet is szeretnéd látni

nem okoz gondot laikusokkal együttdolgozni és elmagyarázni nekik, hol a hiba a képen és hogyan lehet kijavítani

legalább láttál már Google Tag Manager felületet és nyitott vagy rá, hogy jobban elmélyedj benne

imádod-szereted a szakmád, lételemed a fejlődés és képes vagy tulajdonosi szemlélettel végezni az elemzéseket

MIT AJÁNLUNK?

Akár havi bruttó 500.000Ft fizetést (min. 1-2 éves releváns tapasztalat esetén)

A munkádhoz szükséges technikai eszközök és liszenszek biztosítását

Belső és külső szakmai képzéseken, rendezvényeken való részvételi lehetőséget

Home Office és rugalmas munkavégzési lehetőséget (egyeztetés szerint)

az érdemeidet megbecsülő és az elképzeléseidet támogató csapatot és vezetőséget

Az elvárt eredményekhez igazodó kampány büdzsét

Jelentkezz!

Legfrissebb cikkeink

Nem találtál semmi Neked valót?

REGISZTRÁLJ ÉS SEGÍTÜNK!

Jelentkezés kötöttségek nélkül

Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot, nekik bátran felteheti minden kérdését a pozícióval kapcsolatban.