Ismerj meg minket!

Ismerj meg minket! – Berényi Viktor, az ügyfélszolgálatunk munkatársa

Mi, a Jobtain munkatársai, azért dolgozunk, hogy megtaláljuk a számodra legmegfelelőbb munkát, ahol hosszú távon is jól érzed magad és biztos megélhetést nyújt számodra. Nekünk az emberi oldal fontos, nem csak egy számként kezelünk Téged.

Ebben a cikkben az ügyfélszolgálatunk munkatársa, Berényi Viktor (B.V.) kollégánk beszél arról, hogy mi hajtja előre és miért szeret a Jobtain-nél dolgozni. Bízunk benne, hogy cikksorozatunk révén jobban megismersz minket és képet kapsz arról, hogy miért jó velünk együttműködni.

 

Már sok éve dolgozol ügyfélszolgálatosként. Miért választottad ezt a pályát?

B.V.: Véletlenül kerültem erre a pályára, nem volt tudatos döntés. Az eredeti szakmámnak nem sok köze van az ügyfélszolgálathoz, de az élet mindig tereli az embert. Így utólag azt látom, hogy mégsem volt ez annyira véletlen, mert így az emberek segítésének irányába indultam el.

Milyen feladataid vannak?

Kövesd Facebook oldalunkat!

Facebook Pagelike Widget

KIEMELT MUNKALEHETŐSÉGEK

B.V.: Azokat hívom fel, akik valamelyik álláslehetőségünkre jelentkeznek. Egyeztetek velük az igényikről, tájékoztatom a pozíció részleteiről. Életemben először itt elmondhatom, hogy kifejezetten arról van szó, hogy dolgozni vágyóknak nyújtunk segítséget a megfelelő munka megtalálásában. Úgy gondolom ennél nagyobb szolgálatot nem lehet tenni ebben a munkakörben. Beszélgetni kell a jelentkezővel, hogy Neki milyen igényei vannak, milyen munkát keres. Így egy baráti, közvetlenebb hangnem alakul ki. Olykor sajnos előfordul, mint például a jelenlegi helyzetben – korona vírus időszak –, hogy nem tudunk közvetlen segítséget nyújtani, de akkor is közvetítünk egy olyan szellemiséget, hogy érezze: azért vagyunk, hogy Neki minél hamarabb legyen munkája. Azért kérdezünk tőle személyes információkat: végzettséget és hasonlókat, hogy amint lesz valami lehetőségünk, azonnal tudjuk őt hívni. Adjunk neki egy megnyugtató választ, hogy ha nem is tudunk segíteni, akkor is úgy tegye le a telefont, hogy végre egy cég, aki emberként bánt vele.

Mi az, amit a legnagyobb sikernek éltél meg vagy amire a legbüszkébb vagy a munkád kapcsán, mióta a Jobtain csapatában dolgozol?

B.V.: Azt gondolom, hogy az eleve egy sikertörténet, mikor valakit továbbítunk, elkezdett dolgozni és ott dolgozik "X" időn keresztül. Mi egy közvetett kapcsolatban állunk a végső célig, ameddig megkapja a munkát az adott jelentkező és elkezd dolgozni. Inkább másik oldalról közelíteném meg a kérdést. Számomra is fontos, hogy a Jobtaint Kft-t minél többen ismerjék. Tapasztaltam olyat, mikor a jelentkező felhívott minket, mert korábban nálunk dolgozott és újra munkát keres. Sikernek élem meg, mikor egy volt dolgozónk, aki azóta elsodródott a cégtől, hozzánk fordul munkával kapcsolatos kérdésben.

 

Sok ilyenről tudsz?

B.V.: Hullámzó. Azt gondolom, hogy ez most jellemzőbb lesz. A közelmúltban is volt több ember, aki már dolgozott nálunk, tudja, hogy kik vagyunk és ezért szeretne tőlünk tanácsot vagy segítséget kérni, hogy hol tudna elhelyezkedni.

Nekünk, mint call centernek közvetett szerepünk van, így nem mindig jut el hozzánk az ilyen információ.

Magát a call centert is egy sikersztorinak tartom, ahogy ebben a formában működik. Van egy külön kis csapat, mely részben a koordinátorok tehermentesítését szolgálja, hogy ne nekik kelljen mindenkit hívni (előszűrünk), de eközben ennél több is lett: „Mi vagyunk a Jobtain Kft. hangja”. Mi vagyunk azok, akikkel első körben beszél a leendő munkavállalónk és nagyon fontos, hogy ez a benyomás pozitív legyen.  Azért hívjuk fel őket, mert szeretnénk segíteni. Ezen a részen van szerintem a legnagyobb hangsúly, hogy nem letudni akarjuk a munkát. Vannak helyzetek, amikor nem tudunk segíteni, de akkor is azzal zárjuk le a beszélgetést, hogy ha lesz nyitott pozíciónk, akkor számíthat a megkeresésünkre. Megkérjük, hogy mentse el a telefonszámunk és kövessen a Facebook-on. Tehát a Jobtain Kft-t is népszerüsítjük.

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?

B.V.: 16 éve dolgozom ügyfélszolgálaton. Ebben azt szeretem, hogy a korábbi tapasztalataimhoz képest itt közvetlenebb kommunikációra van szükség. Az fog meg benne igazán, hogy emberivé teszi ezt a szakmát. Ez nem csak egy ügyfélszolgálat vagy call center, ez egy egyedi "valami", amivel még nem is találkoztam más helyeken.

 

Melyek azok a célok, amiket még szeretnél elérni a Jobtain-nél?

B.V.: Továbbiakban is azt szeretném, hogy a Jobtain Kft-t jobban ismerjék az országban. Illetve, amiben még látok fejlődési lehetőséget, hogy cégen belül még jobban rálássunk egymás feladataira (ki mit csinál). Célkitűzésnek tudom elképzelni, hogy legyen egy picit látványosabb a call center. Ne csak azok legyünk, akik felhívják a jelentkezőket és elvégzik az előszűrés résztét a munkának. Mi ennél sokkal több információt kapunk. Lehetnénk egy központi ügyfélszolgálat, mivel érkeznek hozzánk partneri megkeresések, ügyintézések és panaszkezelés is.

Van személyes kedvenc történeted?

B.V.: Volt egy jelentkező, akinek biciklivel kellett volna menni 5 km-t, hogy be tudjon járni a céges busszal. Mondta a jelentkező, hogy egy fél kanyart kellene tenni a busznak és akkor neki sokkal egyszerűbb lenne. Felhívtam a koordinátorát, aki el tudta intézni, hogy bekanyarodjon érte a busz. Jó volt együtt megoldást találni a munkavállalóval, a koordinátorral, a partnerrel és a buszsofőrrel.

Sikersztorik

Vélemény, hozzászólás?