HR adminisztrátor
(Sárvár)

Álláslehetőség egy közel 20 éve folyamatosan fejlődő, világhírű partnerekkel együttműködő HR szolgáltató cég sárvári csapatában.

Mik lesznek a feladataid?

Adminisztráció

Munkaügyi tevékenységek: munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos feladatok elvégzése.

Adatbázis kezelés

Munkavállalói adatbázis naprakészen tartása, személyügyi anyagok rendezése.

Kapcsolattartás

Támogatásnyújtás munka-, bér- és TB ügyekben a munkavállalók és a bérszámfejtő cég részére.

KIT KERESÜNK?

Téged, ha van:

Legalább középfokú végzettséged

MS Office felhasználói szintű ismereted

Hasonló területen, irodában szerzett tapasztalatod

Jó kommunikációs készséged

Igényed a pontos és precíz munkavégzésre

Képességed az önálló munkavégzésre, de csapatban is jól tudsz dolgozni

MIT AJÁNLUNK?

Tapasztalatodnak megfelelő fizetést

Cafeteriát

Alkalmankénti home office lehetőséget

Munkába járásod támogatását

Családias hangulatot és dinamikusan fejlődő céges hátteret

Család és kutyabarát munkahelyet

Jelentkezz!

Nincs más teendőd, mint kitölteni űrlapunkat, mely semmilyen kötelezettséggel nem jár. Kollégáink telefonon keresni fognak a pozíció és egy esetleges személyes találkozó részleteivel.

Jelentkezz!

Nincs más teendőd, mint kitölteni űrlapunkat, mely semmilyen kötelezettséggel nem jár. Kollégáink telefonon keresni fognak a pozíció és egy esetleges személyes találkozó részleteivel.

[contact-form-7 id="69913" title="Szellemi munkák - Tegező"]