Legyen a Call Centerünk új vezetője!
Mindenkivel jól megtalálja a hangot és az ügyfélkezelés is a vérében van? Ha szívesen vezetne egy lelkes csapatot, akkor jelentkezzen a Jobtain-hez call center vezetőnek! Nálunk mindig új kihívásokkal találkozhat és részese lehet a folyamatos fejlődésnek.
A Jobtain HR Szolgáltató Kft., ahová call center vezetőt keresünk, közel 20 éves múltra tekint vissza a HR világában. A munkaerő piacon meghatározó szerepet töltünk be. Partnereink között nagy múltú cégeket tudhatunk, legtöbbje nemzetközileg is elismert, jó hírnevű vállalat.
Felkeltettük érdeklődését? Küldje el jelentkezését még ma!

A KÖVETKEZŐ FELADATOK VÁRJÁK CALL CENTER VEZETŐKÉNT:
- Ügyfélszolgálat munkatársainak felügyelete és szakmai támogatása
- Monitoring és riportálás a vezetőség felé, a call center teljesítményéről
- Az operatív feladatokban is részt vállal (pl. hívásindítás, adminisztráció)
MIVEL RENDELKEZZEN AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ?
- Minimum 1 év releváns vezetői tapasztalattal
- Minimum 2 év telefonos ügyfélszolgálaton / call centerben szerzett tapasztalattal
- Tulajdonosi szemlélettel
- Erős, felhasználói szintű táblázatkezelői ismeretekkel
HA MÉG EZEKET IS ELMONDHATJA MAGÁRÓL, AKKOR ÖN A MI EMBERÜNK:
- Rendelkezik HR végzettséggel vagy HR területen szerzett tapasztalattal
- Jártas a munkaügyben
AMIT AJÁNLUNK:
- Fizetését a tapasztalatához igazítva határozzuk meg
- Cafeteria a juttatások része
- Home office lehetőség, megbeszélés szerint (jelenleg, a pandémia alatt 100%-ban home office-ban dolgozunk)
- Egy kellemes hangulatú, modern belvárosi irodába végezheti napi munkáját (a Klinikák megállótól csak néhány perc sétára)
- Belső és külső szakmai tréningekkel, szakirodalommal, konferenciákon való részvételekkel biztosítjuk szakmai fejlődését
- Egy vidám, segítőkész csapat tagja lehet, ahol a vezetőség is megbecsüli teljesítményét
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, töltse ki kapcsolati űrlapunkat!
Üdvözlettel:
A Jobtain csapata
A KÖVETKEZŐ FELADATOK VÁRJÁK CALL CENTER VEZETŐKÉNT:
- Ügyfélszolgálat munkatársainak felügyelete és szakmai támogatása
- Monitoring és riportálás a vezetőség felé, a call center teljesítményéről
- Az operatív feladatokban is részt vállal (pl. hívásindítás, adminisztráció)
MIVEL RENDELKEZZEN AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ?
- Minimum 1 év releváns vezetői tapasztalattal
- Minimum 2 év telefonos ügyfélszolgálaton / call centerben szerzett tapasztalattal
- Tulajdonosi szemlélettel
- Erős, felhasználói szintű táblázatkezelői ismeretekkel
HA MÉG EZEKET IS ELMONDHATJA MAGÁRÓL, AKKOR ÖN A MI EMBERÜNK:
- Rendelkezik HR végzettséggel vagy HR területen szerzett tapasztalattal
- Jártas a munkaügyben
AMIT AJÁNLUNK:
- Fizetését a tapasztalatához igazítva határozzuk meg
- Cafeteria a juttatások része
- Home office lehetőség, megbeszélés szerint (jelenleg, a pandémia alatt 100%-ban home office-ban dolgozunk)
- Egy kellemes hangulatú, modern belvárosi irodába végezheti napi munkáját (a Klinikák megállótól csak néhány perc sétára)
- Belső és külső szakmai tréningekkel, szakirodalommal, konferenciákon való részvételekkel biztosítjuk szakmai fejlődését
- Egy vidám, segítőkész csapat tagja lehet, ahol a vezetőség is megbecsüli teljesítményét
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, töltse ki kapcsolati űrlapunkat!
Üdvözlettel:
A Jobtain csapata
JELENTKEZZEN MOST!
[contact-form-7 id="69942" title="Szellemi munkák - Magázó"]


