Legyen a Call Centerünk új vezetője!

Mindenkivel jól megtalálja a hangot és az ügyfélkezelés is a vérében van? Ha szívesen vezetne egy lelkes csapatot, akkor jelentkezzen a Jobtain-hez call center vezetőnek! Nálunk  mindig új kihívásokkal találkozhat és részese lehet a folyamatos fejlődésnek.

A Jobtain HR Szolgáltató Kft., ahová call center vezetőt keresünk, közel 20 éves múltra tekint vissza a HR világában. A munkaerő piacon meghatározó szerepet töltünk be. Partnereink között nagy múltú cégeket tudhatunk, legtöbbje nemzetközileg is elismert, jó hírnevű vállalat.

Felkeltettük érdeklődését? Küldje el jelentkezését még ma!

A KÖVETKEZŐ FELADATOK VÁRJÁK CALL CENTER VEZETŐKÉNT:

  • Ügyfélszolgálat munkatársainak felügyelete és szakmai támogatása
  • Monitoring és riportálás a vezetőség felé, a call center teljesítményéről
  • Az operatív feladatokban is részt vállal (pl. hívásindítás, adminisztráció)

MIVEL RENDELKEZZEN AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ?

  • Minimum 1 év releváns vezetői tapasztalattal
  • Minimum 2 év telefonos ügyfélszolgálaton / call centerben szerzett tapasztalattal
  • Tulajdonosi szemlélettel
  • Erős, felhasználói szintű táblázatkezelői ismeretekkel

HA MÉG EZEKET IS ELMONDHATJA MAGÁRÓL, AKKOR ÖN A MI EMBERÜNK:

  • Rendelkezik HR végzettséggel vagy HR területen szerzett tapasztalattal
  • Jártas a munkaügyben

AMIT AJÁNLUNK:

  • Fizetését a tapasztalatához igazítva határozzuk meg
  • Cafeteria a juttatások része
  • Home office lehetőség, megbeszélés szerint (jelenleg, a pandémia alatt 100%-ban home office-ban dolgozunk)
  • Egy kellemes hangulatú, modern belvárosi irodába végezheti napi munkáját (a Klinikák megállótól csak néhány perc sétára)
  • Belső és külső szakmai tréningekkel, szakirodalommal, konferenciákon való részvételekkel biztosítjuk szakmai fejlődését
  • Egy vidám, segítőkész csapat tagja lehet, ahol a vezetőség is megbecsüli teljesítményét

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, töltse ki kapcsolati űrlapunkat!

Üdvözlettel:

A Jobtain csapata

A KÖVETKEZŐ FELADATOK VÁRJÁK CALL CENTER VEZETŐKÉNT:

  • Ügyfélszolgálat munkatársainak felügyelete és szakmai támogatása
  • Monitoring és riportálás a vezetőség felé, a call center teljesítményéről
  • Az operatív feladatokban is részt vállal (pl. hívásindítás, adminisztráció)

MIVEL RENDELKEZZEN AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ?

  • Minimum 1 év releváns vezetői tapasztalattal
  • Minimum 2 év telefonos ügyfélszolgálaton / call centerben szerzett tapasztalattal
  • Tulajdonosi szemlélettel
  • Erős, felhasználói szintű táblázatkezelői ismeretekkel

HA MÉG EZEKET IS ELMONDHATJA MAGÁRÓL, AKKOR ÖN A MI EMBERÜNK:

  • Rendelkezik HR végzettséggel vagy HR területen szerzett tapasztalattal
  • Jártas a munkaügyben

AMIT AJÁNLUNK:

  • Fizetését a tapasztalatához igazítva határozzuk meg
  • Cafeteria a juttatások része
  • Home office lehetőség, megbeszélés szerint (jelenleg, a pandémia alatt 100%-ban home office-ban dolgozunk)
  • Egy kellemes hangulatú, modern belvárosi irodába végezheti napi munkáját (a Klinikák megállótól csak néhány perc sétára)
  • Belső és külső szakmai tréningekkel, szakirodalommal, konferenciákon való részvételekkel biztosítjuk szakmai fejlődését
  • Egy vidám, segítőkész csapat tagja lehet, ahol a vezetőség is megbecsüli teljesítményét

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, töltse ki kapcsolati űrlapunkat!

Üdvözlettel:

A Jobtain csapata

JELENTKEZZEN MOST!

[contact-form-7 id="69942" title="Szellemi munkák - Magázó"]

https://jobtain.hu/wp-content/uploads/2020/12/Minosegpolitika-scaled.jpg
https://jobtain.hu/wp-content/uploads/2020/12/Minosegpolitika-scaled.jpg