Legyél Te a Call Centerünk új vezetője!

Mindenkivel megtalálod a hangot, a call center területén is van gyakorlatod, sőt, még vezetőként is dolgoztál? Ha magadra ismersz és szívesen vezetnél egy lelkes csapatot, akkor olvasd végig mit ajánlunk és jelentkezz még ma ügyfélszolgálatunk vezetőjének! Itt biztosan nem fogsz unatkozni, mindig új kihívásokkal szembesülhetsz és részese lehetsz a fejlődésnek.

Cégünk, melyhez call center vezetői állást kínálunk közel 20 éves múltra tekint vissza a HR világában. A munkaerőpiacon meghatározó szerepet töltünk be, nagy múltú cégeket tudhatunk partnereink között, legtöbbjük nemzetközileg is elismert, jó hírnevű vállalat.

A CALL CENTER VEZETŐJEKÉNT A KÖVETKEZŐK LESZNEK A FŐ FELADATAID: 

  • Ügyfélszolgálat munkatársainak felügyelete és szakmai támogatása
  • Monitoring és riportálás a vezetőség felé, a call center teljesítményéről
  • Az operatív feladatokból is részesülni fogsz (pl. hívásindítás, adminisztráció)

MIVEL RENDELKEZZ AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ?

  • Minimum 1 év releváns vezetői tapasztalattal
  • Minimum 2 év telefonos ügyfélszolgálaton / call centerben szerzett tapasztalattal
  • Tulajdonosi szemlélettel
  • Erős, felhasználói szintű táblázatkezelői ismeretekkel

HA MÉG EZEKET IS ELMONDHATOD MAGADRÓL, MÁR HÍVUNK IS!

  • Rendelkezel HR végzettséggel vagy HR területen szerzett tapasztalattal
  • Jártas vagy a munkaügyi ismeretek terén

AMIT AJÁNLUNK:

  • Fizetésedet a tapasztalataidhoz igazítva határozzuk meg (mert tudjuk, hogy a tudás hatalom)
  • Cafeteria a juttatások része
  • Home office lehetőség, megbeszélés szerint (jelenleg, a pandémia alatt 100%-ban home office-ban dolgozunk)
  • Napi munkádat egy kellemes hangulatú, modern, belvárosi irodában végezheted (a Klinikák megállótól csak néhány perc sétára)
  • Belső és külső szakmai tréningekkel, szakirodalommal, konferenciákon való részvételekkel biztosítjuk szakmai fejlődésedet
  • Egy vidám, segítőkész csapat tagja lehetsz, ahol a vezetőség is megbecsüli teljesítményedet

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, töltsd ki a kapcsolati űrlapot!

Üdvözlettel:

A Jobtain csapata

A CALL CENTER VEZETŐJEKÉNT A KÖVETKEZŐK LESZNEK A FŐ FELADATAID: 

  • Ügyfélszolgálat munkatársainak felügyelete és szakmai támogatása
  • Monitoring és riportálás a vezetőség felé, a call center teljesítményéről
  • Az operatív feladatokból is részesülni fogsz (pl. hívásindítás, adminisztráció)

MIVEL RENDELKEZZ AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ?

  • Minimum 1 év releváns vezetői tapasztalattal
  • Minimum 2 év telefonos ügyfélszolgálaton / call centerben szerzett tapasztalattal
  • Tulajdonosi szemlélettel
  • Erős, felhasználói szintű táblázatkezelői ismeretekkel

HA MÉG EZEKET IS ELMONDHATOD MAGADRÓL, MÁR HÍVUNK IS!

  • Rendelkezel HR végzettséggel vagy HR területen szerzett tapasztalattal
  • Jártas vagy a munkaügyi ismeretek terén

AMIT AJÁNLUNK:

  • Fizetésedet a tapasztalataidhoz igazítva határozzuk meg (mert tudjuk, hogy a tudás hatalom)
  • Cafeteria a juttatások része
  • Home office lehetőség, megbeszélés szerint (jelenleg, a pandémia alatt 100%-ban home office-ban dolgozunk)
  • Napi munkádat egy kellemes hangulatú, modern, belvárosi irodában végezheted (a Klinikák megállótól csak néhány perc sétára)
  • Belső és külső szakmai tréningekkel, szakirodalommal, konferenciákon való részvételekkel biztosítjuk szakmai fejlődésedet
  • Egy vidám, segítőkész csapat tagja lehetsz, ahol a vezetőség is megbecsüli teljesítményedet

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, töltsd ki a kapcsolati űrlapot!

Üdvözlettel:

A Jobtain csapata

LÉGY TE IS A JOBTAIN CSALÁD TAGJA!

[contact-form-7 id="69913" title="Szellemi munkák - Tegező"]

https://jobtain.hu/wp-content/uploads/2020/12/Minosegpolitika-scaled.jpg